The Ultimate Guide To بیماری زونا و حمام

Wiki Article

Borderline temperament disorder, through which you've got fast emotional swings in which you can worship a person one moment and detest them the subsequent, also can trigger paranoid views and even clinical paranoia in a lot of people.

روشنفکر بسته به متدولوژی که دارد اغلب رگه یی از پارانویا جزء جدایی ناپذیر شخصیت و اندیشه او است چرا که او ارزشی بیش از حد برای خود قائل است، اعتقادات دیگران را به چالش می‌برد، گاهی مواقع قضاوتی خشک و یکجانبه دارد، به طرزی دیوانه وار از یک موضوع دفاع می‌کند یا به رد دیگری می‌پردازد و علاقه‌مند به تحلیل و تفسیر است.

افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی خاص مانند آرتریت روماتوئید، لوپوس اریتماتوز سیستمیک، بیماری کرون و کولیت اولسراتیو).

احتمال اینکه افراد مبتلا به این اختلال زودتر از افراد بدون اختلال شخصیت دست از کار بکشند، بیشتر است.

سلام بنده بعد از تزریق واکسن سینو فارم درگیر زونا شدم و امروز یازدهمین روز است که درگیر شدم و درد عجیبی در ناحیه پشت ، زیر بغل و سینه ام دارم و دو روز بیماری زونا چگونه منتقل میشود است که تاولها ظاهر شده اند لطفا راهنمایی بفرمائید . متشکر

آزمایش‌ها نشان داده‌اند که واکسن بی‌خطر است، با این حال بعضی از کودکان ممکن است موارد زیر را تجربه کنند:

​عاملی که این ویروس را تحریک می‌کند معمولا روشن نیست، اما ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که اتفاقی رخ دهد که سیستم ایمنی بدن را تضعیف کند و ویروس را وادار به فعال‌سازی مجدد کند. ​

افرادی که نباید واکسن زونا را بدون مشورت با پزشک تزریق کنند شامل کسانی هستند که:

سوالات متداول آیا زونا واگیر دارد؟ زونا از طریق سرفه یا عطسه سرایت نمی‌کند.

هر کسی که در گذشته به آبله مرغان مبتلا شده است، ممکن است گرفتار زونا شود. اکثر افراد در عرض ۲ تا ۶ هفته بهبود می‌یابند، اما احتمال دارد بعضی از آن‌ها عوارض شدیدی را تجربه کنند.

حدود ۱ تا ۴ درصد از مردم به دلیل مشکلاتی که برایشان پیش می‌آید، باید وقت خود را در بیمارستان بگذرانند.

دریافت واکسن واریسلا در طول دوران کودکی می‌تواند هم از آبله‌مرغان و هم از زونا جلوگیری کند. برای کسانی که در دوران کودکی واکسن دریافت نکرده‌اند، واکسن در دسترس است.

همچنین تصور می‌شود عوامل استرس‌زا و عوامل روانی احتمالاً در ایجاد زونا نقش عمده‌ای را دارند و شاید این عارضه نتیجه اثرات زیان بار استرس بر سیستم ایمنی و سلامتی فرد باشد.

نام رمز ادامه قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

Report this wiki page