قارچ چیست Options

Wiki Article

رمز * ادامه قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

همچنین بادرنجبویه شامل یک ترکیب طبیعی به نام اوگنول است که به‌عنوان یک مسکن طبیعی و قوی عمل می‌کند. برای استفاده از آن باید:

مواد غذایی مانند: آب‌میوه، نوشابه، دلستر و غذاهای فراوری‌شده عموما اسیدی هستند. توصیه می‌شود فرد بیمار مصرف چنین غذاهایی را کاهش دهد.

مصرف آب نارگیل از روش‌های درمان خانگی برای کاهش تب است به دلیل این که سرشار از الکترولیت‌هاست و برای بیماری‌هایی که همراه با تب هستند، گزینه بسیار مناسبی‌ محسوب می‌شود.

اما افرادی که دچار حساسیت نیستند، بسیار می‌توانند از این درخت بهره بگیرند. کسانی که دچار حساسیت هستند، می‌توانند از محلول رقیق‌شده استفاده کنند.

اگر درد پیش‌از این در موضع درد شروع شده باشد، کمپرس آب گرم می‌تواند به کاهش درد و تورم کمک شایانی کند.

در صورت عود مکرر تبخال تناسلی می‌توانید از مشاوره تلفنی دکتر عفونی کمک بگیرید. برای تشخیص و درمان هرپس تناسلی به چه دکتری مراجعه کنیم؟

آیا واگیر دار است؟

در بسیاری از موارد بیماری این تاول های کوچک در کنار یکدیگر ایجاد شده و به هم متصل می شوند. در نتیجه یک تاول و تورم بزرگ تر و دردناک ایجاد می شود که مقدار زیادی مایع را درون خود جای داده است.

یک حبه سیر خرد شده را روی ناحیه آسیب‌دیده قرار دهید و اجازه دهید به‌مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه باقی بماند.

بالارفتن دمای خون نیز کمک می‌کند تا پروتئین‌های کشنده میکروب در خون شما جریان سریع‌تری داشته باشند. اگر ویروس شما از فواید آب سرد نوع عفونی نیست عقلانی‌تر است یک یا دو روز تب متوسط را تحمل کنید.

داروهای ضدویروسی که در درمان تبخال دستگاه تناسلی استفاده می‌شود، عبارتند از: آسیکلوویر

به همین دلیل این افراد در معرض مستقیم مبتلا شدن به بیماری تبخال لب هستند. مواردی هستند که در صورت وجود باعث می شوند فردی که ویروس را در بدن خود دارد به بیماری مبتلا شود. این محرک ها عبارتند از:

برای گرفتن بهترین نتیجه از این روش درمانی، باید به‌محض اینکه سوزش اولیه را احساس می‌کنید، از آن استفاده نمایید.

Report this wiki page